APE CITE PLAK NIH!!!

tody aku sgt la happy coz ta kje..ahahha..off day la today..igtkan ujan lbat..upenye ta ujan pon..cehhhh..mlyang dt aku tok kmpul today..tape la..ari biase sllu pnas..tp tidak ku sgke..igtkan pns hinge ke petang rupe2 nye ujan plak time petang..mne2 pon tape lah.pns kew ujan kew..jgn salji suda..kiamat la 2..pg td syok..lena lentok..bgon kul 2.30...bgon2 ade 3 msj..+ bunyi fon aku y memekak bb SHAFIQ cl..hey you...kaco i tido ehh..mao tdo same ka!!!ahahaha..ignore cl kjap coz mjok gaban dgn mmat nih psl smlm..then bkk msj..time ksih la yew kpade HOLILAH y msj tah pape ayt tah.ahahah..tmsok VASSAN<yes holi ejaan y betul> y kasi msj smlm..sowi bebeh..i tetido la..mls na merepek dgn u.ahahha..n last kpd YAYA y kasi no baru utk di savekan..yela yaya..dlm fon aku nih ade 4number ko..mcm2 la..then meroyan jap dgn SHAFIQ balek..until kul 4 da ta msj..fon dy limited sgt coz jap osak jap btl..same la cm HOLILAH..and now im on9 waiting VASSAN to chat...LAMPIT la u nih VASSAN..na tetido i tggu..na di pnjg kan cite.ari nih aku beperang dgn pasukan lipas2 kat rumah nih..almak..rase2..dkt 7ekor aku spray td gune ridsect..mmg abes la kot ridsect uw klo tiap2 ari gune..btway last lipas aku spray mmg besar la..aku agk2 mybe mak lipas..pehhh..bebulu je aku tgok..dan akhirnye lipas uw mati aku kje kan..dgn tenage y di sumbang kan oleh ank buah aku tengs yew ALIA<5thn> y meroger aku bile lipas2 sekalian mnyerang & QILA <3thun> y tlah menterbalekkan lipas uw gune pnyapu..pape pon..today is happy day!