proot proot


yeaahh!!!!aku baru jew balek seremban.happy nye sgt2..sekian lame aku stay at JB..actually tade ape pon kat sane.coz tade bnde na di buat melainkan troskan bisnes akk aku uw..beniage jelah...GAJI aku pon suda dapat..so tyme 4 enjoy..ahahhaha..n yet aku sampai semban lewat sejam menaiki bus PLUSLINER y di bawak oleh p.cik baek..dy drift but unfortunately dy benti kat pehentian lame sgt tataw ahh wat pe..dlm sejam gak tggu dy uhh..nseb baek dy bukak crite SAW 3D..layan jelah.wat aku takut je..so duduk dlm bus m'besarkan buntot selame 4jam..woi kebas la bontot aku uhh..abg sebelah aku nih tidur bedengkur pulak.mamat blkang plak heboh dgn calling2 dy uh..macam2 la..tape la..jnji aku happy.n aku finally arived seremban pukul 1.++a.m...penat jugak.turun bus n cepat2 na g amek beg.tp aku ta smpai..pendek sgt..penat aku lompat2 tekapai2 bagasi uh..naseb baek p.cik bus jd HERO tlg aku amekkan.tengs yew!!!then tgu EVA besame tunangnye menaiki dolfin selame beberape minit..lucky FUAD drift..kalo ta takut plak aku tggu..destinasi seterusnye ke MCD SENAWANG..sejuk2..port luar da penuh.so kne lah duduk dlm aircond..mkn2..borak2.balek ..sampai umah my mom bangun.ksian dy.rindu sgt kat ank dy nih..heee..haapy 2 meet my famili..mandi2,texting same KATIJAH n SYAFIQ before tido,pickup my bantal smbil ketakutan coz da pkul 4 n tido sebelah adek kesayangan aku y tetibe bangun..sebelum tido sempat plak aku beborak dgn dak kecik nih.mulut dy ta penah ubah.kepoh betul. ;)