memory is memory

from seremban to sabak bernam menaiki bus SMK PUTERI sgt2 happy ;)..perjalanan mkn mase 3jam tok smpai ke homestay HJ.DORAINI yg terletak agk ke utare selangor.woooo apak best sial!kepade kat luar uh kalau nak stay selangor,try ah lepak sni.ahhaa.UNTONG!!

here some picture!!act ta pyh pkai DSLR 60D pon da buleh amek gmbar hape.ahaha..tahu lah ade org toh bwk cmre besar2.klh photografer..



meet anes si bff aku

dy jugak


meet walik, bpk agkat aku

meet elya,si penghuluwati

meet the pendatang haram 

meet anes n elya.<dlm lori>

stay di kwsan asing from seremban 2hari 1mlm.uhh..hapening gile.bak kate anes dlm blog dy anes chomel
'1001 kenangan'..mmg btol ckp dy.1001 kenangan..
dlm byk2 kenangan,y aku taleh lupe tyme kat sawah.ahahaa wtf ah weyh..ade y ambek kesempatan dgn begelumang maksiat menayangkan body dy dlm air tok dinikmati oleh cikgu lelaki..uhhuuu..*O**A

cerite 1:

na dijadikan cite,ade lah si polan nie ta bwk slipa g sawah..actually dy mmg ta bwk slipa pon time toh.lps naek sawah,dgn bdn y bau lumpur,dy pon cepat2 ah pinjam slipa dr owner rumah penaja.dgn muke tataw malu,si polan pon pakai slipa y tersedie ade..tataw plak slipa uh bau kedai.ahahaha
tahu2 je teros kene terjon dlm parit.dy pon dgn hapy terjun.tgok2,slipa y dy pkai uh tgal sebelah.oke fine.cuak tetek polan uh carik dlm air .kuis2 dlm lumpur parit uh carek slipa.smpai mmpos pon dy ta jumpe.so dgn keadaan na tekencing+busuk+geram dy pon naek dgn muke slumber.

da abes mndi,pkai baju sume,dy pon tggu ah lori pendatang haram hambek tok di bawak ke hall center.sdg tgu,ttbe HEM aku menjerit!!

hem berkate 'siapa y pakai slipar sy nih!dah hilang da!ade seblah je nie!'
mcm mane aku na jln dgn kaki ayam ni?barua nye budak'

oke fine ah.aku da pndg2 polan nie.mybe dy cuak gile.dlm hati aku 'mesti dak nie da na mmpos'
ahaha.ksian dow..aku pon bt lah hal sndri.mls na melayan sgt.slh kau.bkn slh aku.mmg bkn slh aku.

tp skg nie.aku pelik ah..aku y jadi saksi kepade kejadian,megape ade plak barua2 y ckp aku hilangkan slipa HEM.weyh bute kew ha sial.aku da ckp bkn aku y hilangkan.kau buleh lak bt2 crite ckp mungkin aku dgn elya y hilangkan.ohhh..di sini sy ingin membuat pengakuan serba bangga seperti didlm FB!!

weyh Hud'z Knight aku ta batak slipe HEM lah !! aku pkai ROXY ta heran pon

dgn pengakuan ini,maka ramai lah y membekup aku.trime kasih ye kepade bekup2 sume2.ahaha.love korg.muahmuah skit.
balek kepade crite kite td.

aku tade lah na bannge sgt.tp sebatak2 aku tade slipa pon,kejadian mcm tuh mesti ade hikmah.mane tahu slipa HEM uh ade paku ke,da busuk sgt ke,minx dibuang ke, or else.ta memasal.tuntas nye disini,polan uh minx maap.dah tuh pe mslh kaurg lagi na kait kan aku..hey.minah2.

cerite 2 :
   
ade lah seorg budak pompuan nie.tsgt lah CANTEK lg MENAWAN.aku ta penah heran skit pon kalau dy uh na bwk camera besar2 gedabak,n crite nie bukan aku na crite psl DSLR dy tuh..y aku ta buleh blah, ngn perngai dy.

kami,iaitu anes,elya,ila shaari, dan teman sepejuangan y laen tidak membenarkan sesaipe pon pmpuan y bernafsu kuda seperti menaruh harapn kepade pmpuan dan lelaki menaiki bus kami ye.harap maaf ats semua kesulitan y berlaku.so jgn lah kau bajet dpn masuk bus kami melainkan cikgu y suh kau masok or kau y volientier tok masok.

kalau dah pendtg tuh mmg pendtg lah kan..ta pyh kau na mengedik dlm bus,dgn care lepak kat dpn tangge semate2 na rpt dgn cikgu.eyeeeww.tade maruah kew?ahhaha.ksian weyh.dak2 blkg bus dah anyam ketupat tok kau tuh.dpt plak bile mulut tempayan masok aktiviti besenam mulot.mmg dy akan kasi tahu kau 100%.betul ta?sile jwp!

aku mls je na ckp byk.pape hal pon .aku still hapy dpt jmpe keluarge angkat aku,iaitu malik dan ummi n anak2 nye..but abg agkat aku sgt2 budiman sbb mmberi aku bntal dan bntal itu telah menjadi isu dlm rumah mereka slepas kami check out dan ummi mendapati bilik kami memiliki bantal berlebihan....

sekian trime kasih,