mari jawab

kau dga sni..sume org laen hati.kau tgok je rmbt sme hitam kan.kcuali y rmbt berDAI tidak termasuk y di curl,perm mahupon di rebond.itu tidak kire lg y pakai tudung y mcm2 style sperti tidak mahu kalah dgn mak datin dan ikat sperti pocong.sosweet!

u see sendri kan..sume org pnah exprience kisah pahit..cume mbezekan kaurg2 sume adelah sggup ke kaurg telan hempedu?pedu?peria n all?

rmai org y ta penah kisah bile dy sndri sketkan hati org sekeliling..dgn alasan,'baek aku jage hati aku.hati kau p mmpos la..'kau mampu..?
so DAMN la kepade org2 y mcm ini.sbb dy sgt taksub dgn keinginan dy sendri



wahai anes y disayangi..terime kaseh kepade post blog anda.cik ila shaari sgt2 teruje smpai menanggalbaju menages..yer la..aku tahu kau rindu  dy kan..tape la anes..bnde da  berlalu..dy penah pkir ke prasaan aku..?ta pnah kan..kan dy MAGHRIN bile dga name aku.
tlg la phm nes..klau kau rindu na naek krte dy,aku rindu na bg dy kertas trial negeri laen,bgaduh dgn dy dlm krte,tarek muke masam maut kat dy,kne ejek ketinggian dgn dy,mkn burger kfc,n last but not least, 'kau mampu?'

bak kate suhada lobak 'tuh sume dunie tuh..kau menyalak mcm anjeng lah ila.asek2 sebut name ajik'
yerla suhada.aku jola mnyalak.kang aku rempit dgn bf kau bru kau tahu.aahhaa

akhir kalam..kpde siape y bace post aku y ta bape na bagus nie..silesile renungkan sume bnde y aku ckp..
  1. klau kau sebok na usha org
  2. melayan org,
  3. pkir la prasaan budak y kau penah luahkan prasaan.
  4. klau kau tana gak pkir prasaan org

P MAMPOS!