felt lonely


okay td aku g lepaking same anys, cerap n lobak.so we pusing2 area seremban. tade ape pun kat seremban nie.. smnjak ade lesen,sume tmpat aku redah.. mak pula redha je klau aku na pakai krte :)

we talking about my problem. at table anys n lobak bebel2 la kat aku

anys said : "dy carik kau punye,kau tayah risau la dila"

me replied : "aku takut dy lupe kat aku je"

suhada said : "tu la kau.aku da pesan jage mulut. (sambil tampa mulot aku) .
kau tuh sllu sgt nak clash.. haa .. ni mkn dy "

me replied : "abes da tade jodoh la. aku pun nyesal juga ckp. bnde skg da lepas."

anys said : "aku blh bating dgn kau, nnti dy dtg balik kat kau. caye la ckp aku"

me replied : "kalau dy ta dtg? dy takan dtg.."

nthen aku cm na nages tyme mkn..so aku mls na gelak sgt even bebudak nie da bt lawak banggang dyorg. dgn lobak merapu kepundek ape haram jdah blue sume masok. anes da tegelak2 cm org gile. nasib ta tersembur bnde dy mkn.

haishh.kan best klau aku blh jd cm dyorg. kan..?

It's hard to wait around for something you know may never happen; but it's harder when you know it's everything you want.