post yang ke 100



wahwah.. ta sangke aku sepanjang penulisan aku, smpai jugak aku menaip until post yg ke - 100
tade la bangge sgt. org lain da menaip smpai beriban, den bru smpai seratus yoo. 
ta kesah la wey mane2 pun. huh = , ="

just now, aku bru balik from seremban. teman akk aku and her frends main bowling n mkan kat awe.
lobak lak time tuh roger aku.. nk lepak. so aku amik dy kat 7e at 11pm. tp minah ni blh late pulak. geram je aku. aku da la tengah lapa. saba ila. :P

then da amik lobak, tros ke kedai makan. ade la dlm 15 min after aku dduk table uh, ttbe aku tjumpe scandel lame aku. i call him jambu. what he doing here? da la aku text smlm tamau bls. kurang asam. dy pandang aku. aku cam  "lantak kau la.aku msj tana bls kan.ni mkn dy "

ttbe dy blh lak senyum2 kat aku. heyay. pehal lak mamat nie. lobak ckp jambu ni handsome.ahahahaa. then dy jln dkt dgn table aku. dy pandang. aku pndang la balik. aku bt muke marah "pehal ta msj wey?" dy leh lak senyum2. dah dduk kat table dy, dy bt signel tangan tnjuk gaye org mnx number. ni apo pasal lak ni. aritu da bg number da.

rupenye dy pakai no lain. chett.. patut la aku msj ta berbalas. so aku miscal dy. okay.no dy kasi betul. good boy. then berangkat pulang, hntar lobak ke home dy.hntar kawan akk aku balik rumah and suddently, jambu call aku. da smpai rumah bru kiteorg texting. ta sangke erk..bjumpe juge aku dgn dy. da bape zaman ta jmpe :D

okay thats all for this post yg ke 100
bbye