weekend yg sgt pack

sunday, 27, ramai sgt bt kenduri. rumah belakang aku nie, 3hari 3mlm kenduri eh. tp ngajaknye tidak.
semak aku denga kaurg memekak tahu ta?
pg tuh,aku kene bagun awal coz nk g kenduri ank buah aku, potong jambul.ahahahha comil gile. tp aku ta sempat nk amik gamba. nevermind, nnti aku upload pic ye tuk kaurg tgok muke ank buah aku yg comil mcm maksu nye.. ecehhh :) perasan kejap.

then aku rushing balik rumah, tuka baju, mekup balik and ambil haziq anuar utk jd partner aku ke kenduri di MPS. suppose to be, dlu aku penah ade niat nk pergi dgn ex aku ke kenduri lobak ni coz kiteorg mmg baik dgn lobak. bytway, masing2 pun tahu, kiteorg da ta rapat. and aku pulak dlu time kapel, ta de ckp kat saf yg aku nk pergi kenduri tuh dgn dy coz i thought jodoh kiteorg panjang,, but somehow, bende da lepas kan.. 

when smpai je,aku slm mak lobak, lobak p ckp yg ajik tuh bf aku.babis btul minah nie.aku kene pukul dgn mak lobak. jahat nye lobak!!
and lobak ckp kat aku, saf ade kat kenduri tuh. me just .. oh yeke? 

then aku makan satu table dgn asyikin imzan :)

lobak kene teman aku makan taw.. sbb partner aku tuh koreh je memanjang.. ajak borak pun ta mau!

pesal la aku pendek sgt

maaf la ye.ta bape nk lawa kan pic eh tuh. kamera murah je. 

anyway, congratulation to the pasangan pengatin nye..

both of you look great. macho & beautiful

after that, aku pulng ke rumah,mandi tido.
then pkul 5 lebey si ajik call. dy ajak aku kluar. alelelel ngade weyh mamat ni. kunun nye nk spent time dgn aku before dy masuk matrik. so we pusing from seremban to PD then balik rumah. mcm tade kejadah dah aku rase.
ajik jahat jugak sbb ta kasi aku sentuh air pantai..
majuk tahu?

then dy hntar aku pulang. weeee 

tengs lobak, tengs asyikin, tengs ajik :)