much tengs for you


nmpk nye everything becomes even worst than before. haishhh. ape la musabab aku kan. bile da denga cite kat kwn baik aku smlm.. ta sangke. ta sangke. btul la. kdg2 ape yg kite harapkan, at last bkn milik kite. ta semue relationship end up dgn baik. kenape bru skg aku tahu cerite yg sepatutnye aku tahu 9 bulan lepas.. 

tp bkn slh sape2. even dlm hati aku ade rase syg kat dy lg. kite kene lepaskan jgk. dah sebulan lebey ta cnct.  of coz dy dah happy dgn life dy. janji nak jmpe aku kan. bhenti la bjanji just nak sedapkan hati org lain. just stop.

kalau aku tahu akhirnye kite end up mcm ni, aku tanak knl dgn kau, share life dgn kau, syg kau, susah n senang dgn kau.. maybe bkn jdoh kite

tp ingat satu je.

walau mcm mne ssh aku nk hadap mase nk lupekan kau. kau lah lelaki yg terbaik pnh aku couple.
tengs wey. tengs alot :)