SEKOLAH KU RUMAH KU

aduh yay..today mmg hari y memenatkan..KOKORIKULUM la plak.mcm2 seyh...na lantik la bagai pangkat budak2 nih lam bdn b'unifom,sukan n kelab.cis.buang mase je.so today around 1.22p.m aku n anes da belari tehegeh2 g kantin.tp anes ah juare.sbb dy sampai dulu n buy mkanan.aku plak lari g at pakguard coz na tggu mak aku delivery nasi bungkus kat lua.na beli belah at kantin,mhl sgt kot.benanah tgn aku bile na kuar duit.anyway start with bdn b'unifom<KRS>kadet remaje skol..wah.padat sial kelas ni..mcm2 bau ade.harum sngguh yew.naseb aku amek port bwh kipas.next trip pkul 3.00p.m aku ke psatuan<KPA>kelab pencinta alam la bebeh..tade ape pon berlaku.bace surat kabar n blablabla...next.4.00p.m ke sukan n permainan<BT>bola tampar..melantik ahli wakil sekolah sahaje..cis.haprak..disebabkan ganguan emosi oleh seorg pemain ni,secare tetibe aku plak kne jadi setiausaha..hemm..hentam jela..so 5.30p.m mak amek..go back home.n relaxing my body.overall.HAMPEH