good day,hello kl

story now about smlm aku shoping bersame cikseyra..ok sory.i dont have any photo to view..sbb aku ta bwk camare besar2 bagai.org ta kaye.biase la kan.hemm..
so kalau na view lg jelas,sile pergi ke blog AWEK HOT kerane kat sni kaurang buleh bace dgn lebih lnjut dan follow dy. ;)
actually smlm aku mcm na tanak je na kuar.sbb ta ckup tidor.but nvermind.kwn aku n cik seyra pon da set na kua,aku kua je..so smlm kami,cik seyra dan kwn2 sepejuangan nye shahrul n mael bersame2 bejalan2 di ts,sgwang,pavi,dan klcc..sgt2 penat boleh ta.dgn hujan nye.alhamdulillah.cuace ta pnas sgt cm mgu lps..oke then aku mcm org meroyan  carek kasot.ouhh.tidak.size aku da abes je..hampeh btol..ta de mood aku na buy kasot y aku na toh..
last2 aku buy kasot laen..ha tape.hentam saje.then ontheway to ts back from klcc,aku terserempak dgn cik rapi ,  
BUDAK HOT PJ but dy ta benti pon sbb ta knl aku.nvermind..ahaha.kite ta hot kan.then sblum ke ts,aku sggh dpn maybank.tggu kzen mael.agak panas juga.n ttbe aku tsmpak dgn PANJANG SI AFRO...wow.rambot dy..tebuan nyah..next aku da buy kasot kat ts,aku balekk..wooh dlm tren aku nie ade anak indon.masyallah.nakal gile..
mmg kne maki dgn aku skli ahh kan..da la aku ta suke budak2.dpt plak budak nakal..cm suck je. 
 smpai sban.my sis,iza  PALENG CANTEK amek..naseb baek dy cpt.but then kat smbn jem lah..aku pon dgn smngt tgok ape terjadi..ade polis na ambulan..
rupe2 nye ade budak kne lggr.ksian weyh.sadis gile.mayat dy terkujur kat tepi jln dan di tutupi kaen..amat2 sedih.ta jd aku na happy2 mlm mngu.oke thats all 

tengs for reading