hari ini aku pergi HAJI




berdasarkan title aku,ramai y akan tertipu.lagi2 kepade MAMAT SELIPA ini sbb dy telah tertipu oleh penipu.ahahha.beriye2 dy na kirim brg kat aku.sory dew.aku ta bermaksud pape pon.sooo,this morning tersgt2 lah penat..agak2 lah dew.4.30pg aku bngun..

pehpehh.mcm ta cye ILA SHAARI bgun awl..tuhh ah.aku pon pelik..pape pon tidor aku bersambung kembali pd pkul 5.30pg sbb aku ta join mreka2 pergi kiamulai..astagfirulallahalazim..jht nye kau cik ILA SHAARI..
ehhh heeloo.i ta boleh la.bukan saje2..

kami pon berangakat untuk ke haji ala-ala gitu..syok weyh.smngt aku pkai telekung ha..bukan maen lg sume2 budak skolah aku pakai telekung bagai..hahaha.

then kiteorg pon lakukan lah ape2 y patot..tp pleng syok ah time na rejam batu uh..fuhhh..sedap weyh..trase mcm na rejam setan lak.setan uhh tuh org y kat dpn aku.ahahhaha..tp sabo jelah


kiteorg pon berarak ke kaabah,,ececehh.,kaabah.acik kau lah..tuh kaabah penipu.mne ade org leh pozing2 mcm2 gaye lak kat kaabah.ahahha.shgal.

then time tok menjawap quiz..weyh..waa cite lu ahh.aku mmg ta sgke aku mng adiah..ta bleh blah.time quiz nie aku bpk sgle mngntokk..mmg setan da merengek2 ats mate aku haaa..aku pon dgn mamai jwp soklan lisan..tehanggok2 kepale aku bemoshing ats krusi.
pehpeh..ttbe plak name aku di pggal sbb mndpt score y agak rendah sikit dr anes dan menjadikan aku pmng adiah tajaan bank tabung haji,wootwoot.mcm ta caye dew..

pape hal pon.aku mmg suke ah aktiviti nie altough agak penat kan.heemm sabo jelah

k thats all.tq for read