who the second winner for krs marching?







oke mcm biase.sebelum crite kite kne bg salam.
asalamualaikum sume. ;)
nmpk nye da lme aku ta update entry.sory la bebeh.bz gile

today crite ta byk.psl 1 crite je..ohh gosh.happy gile2..paleng ta sgke, dak KRS puteri dpt jd naib johan peringkat daerah..tp mcm biase,kiteorg ta boleh kalahkan sekolah BUKIT MEWAH y tersangat2 smart..
nak terjuih bijik mate aku tgok td..fuhh..

dalam ati aku da sumpah seranah mamat2 kadet s.Bukit Mewah<SBM>..pehh wa ckp lu dew.meremang bulu tengkuk + roma aku tgok dyorg kawad td.mmg pas dyorg abes kawad,aku rase na usha je komander dy.ahhaha.dlm hati da berniat uh..
gile sial.oppsss terlebih plak.but act aku ta bt pon okeyy.

jgn mcm2..mrh komander aku.so tyme na umumkan pemenang,sume  skolah da cuak tetek na tahu sape mng..kalau dak laki uh dah tentu2 dak SBM mng.kalau bg puteri plak,saingan hebat antare SBM,MAMBAU dan PUTERI.tp tahun nie dak MAMBAU tarek dri sbb baju kawad dyorg kne songlap..

so,dak SBM dan PUTERI sahaje mmberi saingan hgt..wlaubagaimane pon.di sebabkan ltihan y tidak seberape,akhirnye skolah aku dpt num 2..mmg happy gile.setakat nie SMKP hnye mendapat num 3.kalau ade tempat teratas pon,paleng hebat num 2..alhamdulillah

and tahun nie,kmi telah membuktikan sape kami sebenar.ahaha.ta sie2 aku itamkan muke aku nie..lps ni,aku na jage muke plak.ahahha,beperang tok SPM..



oke..tengs for reading,,