cinema

menjengkelkan gile senyuman aku. do i care?



at 4.40pm aku gerak drive kluar dr rumah.sbb nk jmput my frend kat house dy. punye la aku pecut sbb nk kejar mase. coz my movie start at 5.10pm. so mcm banggang la aku pandu . memecut hghway ta brape nk hghway baru tembus ke bukit chedang. my frend da memekak cm org baru lepas beranak.

ila lg 2minit nie. ila lg 0.99 saat nie.weyy mano ado maso cmtu gilo! mnyirap je aku.aaahaha
nasib bile smpai jj,dpt park krte,then belari masok tgv,beli popcorn n then dgn muke tataw malu ,enter the cinema,my frend jalan dlu carik seat.aku da terkontang kanting dah sbb membawa air di tngan kiri n kanan. da la gelap.nasib ta tersadung.kalau ta,malu la giler. and aku dpt seat tengah2.aku ade due org body guard taw. :)

tengs my frend sbb belanje aku watching movie td

perlu ade bukti kan

Best Friends: You laugh, I laugh. Yoy cry, I cry. You fall, I laugh then I fall too because I was laughing so hard.