lobak GILO

ahahahahahahahahahhahahahahahahhahahah
belum pape aku da gelak cm org gile. mmg la kan. smlm aku tidur pkul 5.45pagi. texting dgn my best frend.
then bru tido kejap, mak dah kejut.suruh bagun. sbb nk klua hntar beliau ke office nye and aku lak straight ke rumah lobak.

perjalanan ta memakan maso lamo.kojap yoo.
smpai umah lobak tros kongker tv beliau. smnjak astro kasi free nie, aku jd gayat.
da nk kul 10,kami siap2.mekup. dah menuju ke MBO terminal 2. buy ticket.
layan crte nie. cnctact anes, katenye dy keje.tado joki anak2 la heh




gempak seyh.pastu aku pun g lah ke terminal 1, tman lobak shoping.
how about MAKAN?dont worry.
perut memanggil2 ke KFC.



pkul 4 lebih hnta lobak ke rumahnye kembali,then lepak kejap smntare menunggu mak aku kua office pkul 5.00petang. ontheway ke office mak aku kemain jem. aku btambah jem apabile akak aku suh beli CONNY DOG A&W. da la bapak jem kat srmban nie.cm cibey.

saba jela.okay.very tired.balik tros lelap.then rase nk demam..text my bf, MR.SAFWAN. lame juge menanti.rupenye dy pun tido. goodboy.sehati sejiwe. msj kjap. mate aku sblah nie pun mintak dicucuk.sakit gile..damn btul la

The best friendships are those that just happen naturally.