bad day

isnin,dengan semangat nye aku masuk ofice,bt muke gamble. mcm biase, akak senior dtg lambat, me bdk baru yg selalu kene buli dtg cepat.. adat...
tadi office klang kabut.biasa la.
staff ta ckup sorg. kak bella MC meyh.
aku la kne menaip surat dngn lajunye sbb lawyer suh cpt.
byk bnde aku blja. 
tengs kak nadia.sgt baik.wlpn dy tgh tired sbb puase, tp dy cool je.
kak nadirah lak heboh begamba.wah wah untg la dy under kak lin. mmg sng ah kerje. kak lin sporting kot.
me tanak ckp pape, kang jd isu plak kat department.

balik office tros melantak durian.perot tgh kosong.then mkn nanas. bru mkn nasi.
finally.heaven huh.
trus aku tido. after that si raje mohd amir syafiq call, kejutkan.. eee ngade betul. so terpakse la bagun dgn mamai nye, pergi dapur, tgk ape yg ade.. lapa ouhh. then ttbe kepale lak sakit
let me tell you. sakit nk mampos kepale otak aku. pasai abes la.
rase cm nk ketuk je. tgok panadol, panadol plak tade. cisss.. dlu klau aku sakit kepale,
ade la org tuh sllu risau sruh aku mkn panadol.
ha sekarang org lain plak yg sruh
si macho man, model tuk cover magazine GEN-Q plak sruh aku mkn panadol
wowowowo.. tengs faridzuan helmi.
jgn nk baik sgt..
nnti i terharu :)

okay so thats all.hope aku bertahan for 3month kat office.
mane slh tuh, mnx halal jela ye