hello

Asalamualaikum. selamat sejahtera. salam satu malaysie. koniciwa. vanakam. hello. 
ape aku cube lakukan nie?erkkk actually aku da 3 bulan ta menaip. wahhh so fast huh mase berlalu. baru la aku nak terhegeh2 post pade bulan puase ni
eheewwww :::PPPP


skg nie tahap menaip aku drop from 7star to 5 star. hadoi mak. da ta laju mcm dlu da aku ase. ishishish. pity of me right??kalau ta pity lantak la heh..ta kesah zzzzzz

puase aku setakat ni bagus. how u guys? quit good kan? biasa la panas skit. but for me it doesnt metter. sbb aku mbute smpai pkul 3. ape ade hal.. hihihi. ta lupe gak kepade yg mngunekan aku sbgai jam mereka. ingat bro.. raye kasi duit poket lebeh skit, jgn nak kedekkkkk sgt la kan.

bile da puase ta sabar raye. me not excited pung :( sobsobsss. kene raye kelantan and ta dpt nak rase raye dgn tuttutttuttttt. hadoi..

ramai asking me what my status now. wahh soklan yg superb huh. :) 
the answer is i always single. is act sbb ta dpt lupekan yg before. hmm how i wish i could rewind the past like the astro beyond and pause the sweet moment together with him so my life wouldnt be like this ... i wish i could safwan. anyway.. aku rase dy pun da ade gf baru. kami tidak contact, apetah lagi bile dy mungkir janji. 
atlist aku dpt mimpi dy 2 kali haritu cukup la. Alhamdulillah. 

kay beb. aku nak on9 TL n FB mereka sedang mnunggu.masing2 menaip seperti tiade mase lg. pehh hebat mereka ini :).