what my heart fill


 YOU BY NUR JANNAH ALIA


i have to keep my heart strong.


aku harap dy tahu aku serius dlm relay ni.even aku byk kali bt dy sakit hati.dy still tabahkan hati dy layan aku.
kalau dy bg aku pluang,aku nak berubah.aku tana bg dy sakit hati lg.i just want to see u smile honey..
and kite blh teruskan mcm dlu.
i promise and ill keep my promise
pergi dating
watching movie
lepak
texting
calling
skyping
eating together

 i rindu nk text dgn you.i rindu nk call u "honey".i rindu nk dnga u pggil i "baby".i rindu care u senyum.i rindu nk pegang tgn u.i rindu nk bwk u lepak dgn kwn i.i rindu nk im dgn u.i rindu nk tgok muke u.i rindu time u cium dahi i.i rindu nk u suapkn i.i rindu everthing about u,its like hoping something that never come back.coz u already know,the probability is about 1%.but u still stay there alone,crying like no more tomorrow

aku just tataw mcm mane na hadap jwpan dy.lg2 klau dy ckp, dy ta nak trime aku.
ohh my god.20day u try to forget,but then u must forget it forever.
i cant imagine that.

tp setiap kesabaran, ade kemanisan.
itu yg  anys  ckp.

org sllu ckp, itu takdir.tp klau kite ta berusehe, it dont mean anything r8.
 so aku harap,dy blh maafkan aku.
just remember how far we have been through.
i hope ull forgive me



With every beat of my heart, I Love You, until that last beat, I will Love You